serwis samsung

SPACER 3D SAMSUNG

ZAPRASZAMY NA WIRTUALNY SPACER PO CENTRUM SERIWSOWYM MARKI SAMSUNG

Spośród usług posprzedażowych najważniejszym elementem aktywności firmy 4cv jest profesjonalna pomoc w zakresie obsługi gwarancyjnej i pogwarancyjnej produktów firmy Samsung.

Telefony do naprawy przyjmujemy: od poniedziałku do piątku w godzinach 10:00 – 18:00 oraz w każdą sobotę w godzinach 10:00 – 14:00. (W okresie wakacyjnym tj. od 01.07.2022 do 31.08.2022 Serwis i Salon Samsung będzie nieczynny w soboty.)

ul.Postępu 14

02-676 Warszawa

tel. 22 266-81-78

e-mail: samsung@4cv.pl

Jak oddać sprzęt do naprawy gwarancyjnej?

Punkt Przyjęć to miejsce, w którym można osobiście oddać do naprawy i odebrać swój sprzęt. Dzięki temu mamy możliwość dokładnego ustalenia, na czym usterka polega i zapewnić szybszą oraz profesjonalną obsługę. Dodatkową zaletą odwiedzenia naszego serwisu jest możliwość zapoznania się z aktualną ofertą produktów marki Samsung.

Naprawy gwarancyjne

Aby skorzystać z serwisu gwarancyjnego, należy posiadać: ważną oraz poprawnie wypełnioną kartę gwarancyjną do reklamowanego produktu wraz z dowodem zakupu (dotyczy produktów przeznaczonych na rynek Polski).

Naprawy pogwarancyjne

Usługa naprawy pogwarancyjnej polega na ocenie przez technika stopnia uszkodzenia produktu, znalezieniu elementów wymagających wymiany oraz określeniu dalszego postępowania. Koszt oceny stopnia trudności naprawy wynosi 45 zł brutto. Po wyrażeniu zgody właściciela sprzętu na przystąpienie do odpłatnej naprawy, kwota ta zostaje wliczona w ostateczny koszt usługi naprawy pogwarancyjnej.

serwis smartgps, rider

Zachęcamy do skorzystania z naszego serwisu. Świadczymy profesjonalną pomoc z zakresu obsługi gwarancyjnej jak i pogwarancyjnej nawigacji SmartGPS.

Serwis jest czynny: od poniedziałku do piątku w godzinach 08:00 – 16:00. W soboty, niedziele i dni świąteczne serwis nieczynny.

ul. Grocholicka 7

02-495 Warszawa

tel. 22 266-81-78 wew. 3 (Serwis)

e-mail: serwis@4cv.gsm.pl

Jak oddać sprzęt do naprawy gwarancyjnej?

Masz kilka możliwości przekazania uszkodzonego produktu do naprawy gwarancyjnej:

Oddanie sprzętu w punkcie obsługi w sklepie, w którym go kupiłeś

Korzystając z tej opcji masz gwarancję, że Twój sprzęt trafi do odpowiedniego punktu serwisowego – możesz go oddać i odebrać w dogodnej dla siebie lokalizacji, najbliżej Twojego domu. Obsługa wypełni za Ciebie formularz zgłoszeniowy i zajmie się wszystkimi formalnościami.

Przyniesienie sprzętu do naprawy do Serwisu 4cv (Punktu Przyjęć)

Punkt Przyjęć, to miejsce, w którym możesz osobiście oddać do naprawy i odebrać swoją nawigację,. Oddając sprzęt osobiście możesz pokazać nam, na czym polega usterka i liczyć na szybszą obsługę. Dodatkowym atutem jest możliwość zapoznania się z aktualną oferta produktów marki SmartGPS jak i wielu innych producentów, których asortymentem dysponujemy na miejscu.

Aby uzyskać serwis gwarancyjny należy posiadać:

Oryginalną i poprawnie wypełniona kartę gwarancyjną i dowód zakupu.

Naprawy pogwarancyjne

W przypadku takich napraw po dostarczeniu do nas nawigacji, zostaje sporządzony kosztorys, kontaktujemy się z tobą telefonicznie lub mailowo i po zaakceptowaniu wykonywana jest naprawa.

Cenniki mają charakter informacyjny i nie stanowią oferty handlowej w rozumieniu art. 66, par. 1 Kodeksu Cywilnego.

Do otworzenia cennika wymagany jest Adobe Reader lub inny program do plików PDF.

Nawigacje do naprawy przyjmujemy, od poniedziałku do piątku w godzinach: 08:00 – 16:00.

serwis becker

Zachęcamy do skorzystania z naszego serwisu. Świadczymy profesjonalną pomoc z zakresu obsługi gwarancyjnej (dotyczy urządzeń sprzedanych na terenie Polski) jak i pogwarancyjnej nawigacji Becker.

Serwis jest czynny: od poniedziałku do piątku w godzinach 08:00 – 16:00. W soboty, niedziele i dni świąteczne serwis nieczynny.

ul. Grocholicka 7

02-495 Warszawa

tel. 22 266-81-78 wew. 3 (Serwis)

e-mail: serwis@4cv.gsm.pl

Jak oddać sprzęt do naprawy gwarancyjnej?

Masz kilka możliwości przekazania uszkodzonego produktu do naprawy gwarancyjnej:

Oddanie sprzętu w punkcie obsługi w sklepie, w którym go kupiłeś

Korzystając z tej opcji masz gwarancję, że Twój sprzęt trafi do odpowiedniego punktu serwisowego – możesz go oddać i odebrać w dogodnej dla siebie lokalizacji, najbliżej Twojego domu. Obsługa wypełni za Ciebie formularz zgłoszeniowy i zajmie się wszystkimi formalnościami.

Przyniesienie sprzętu do naprawy do Serwisu 4cv (Punktu Przyjęć)

Punkt Przyjęć, to miejsce, w którym możesz osobiście oddać do naprawy i odebrać swoją nawigację,. Oddając sprzęt osobiście możesz pokazać nam, na czym polega usterka i liczyć na szybszą obsługę. Dodatkowym atutem jest możliwość zapoznania się z aktualną oferta produktów marki SmartGPS jak i wielu innych producentów, których asortymentem dysponujemy na miejscu.

Aby uzyskać serwis gwarancyjny należy posiadać:

Oryginalną i poprawnie wypełniona kartę gwarancyjną i dowód zakupu.

Naprawy pogwarancyjne

W przypadku takich napraw po dostarczeniu do nas nawigacji, zostaje sporządzony kosztorys, kontaktujemy się z tobą telefonicznie lub mailowo i po zaakceptowaniu wykonywana jest naprawa.

Nawigacje do naprawy przyjmujemy, od poniedziałku do piątku w godzinach: 08:00 – 16:00.

serwis kawasaki

Zachęcamy do skorzystania z naszego serwisu. Świadczymy profesjonalną pomoc z zakresu obsługi gwarancyjnej (dotyczy urządzeń sprzedanych na terenie Polski i pochodzących z dystrybucji 4cv) jak i pogwarancyjnej pojazdów elektrycznych Kawasaki.

 

Serwis jest czynny: od poniedziałku do piątku w godzinach 08:00 – 16:00. W soboty, niedziele i dni świąteczne serwis nieczynny.

ul. Grocholicka 7

02-495 Warszawa

tel. 22 266-81-78 wew. 3 (Serwis)

e-mail: serwis@4cv.gsm.pl

Jak oddać sprzęt do naprawy gwarancyjnej?

Masz kilka możliwości przekazania uszkodzonego produktu do naprawy gwarancyjnej:

Oddanie sprzętu w punkcie obsługi w sklepie, w którym go kupiłeś

Korzystając z tej opcji masz gwarancję, że Twój sprzęt trafi do odpowiedniego punktu serwisowego – możesz go oddać i odebrać w dogodnej dla siebie lokalizacji, najbliżej Twojego domu. Obsługa wypełni za Ciebie formularz zgłoszeniowy i zajmie się wszystkimi formalnościami.

Przyniesienie sprzętu do naprawy do Serwisu 4cv (Punktu Przyjęć)

Punkt Przyjęć, to miejsce, w którym możesz osobiście oddać do naprawy i odebrać swoją nawigację,. Oddając sprzęt osobiście możesz pokazać nam, na czym polega usterka i liczyć na szybszą obsługę. Dodatkowym atutem jest możliwość zapoznania się z aktualną oferta produktów marki SmartGPS jak i wielu innych producentów, których asortymentem dysponujemy na miejscu.

Aby uzyskać serwis gwarancyjny należy posiadać:

Oryginalną i poprawnie wypełniona kartę gwarancyjną i dowód zakupu.

Naprawy pogwarancyjne

W przypadku takich napraw po dostarczeniu do nas nawigacji, zostaje sporządzony kosztorys, kontaktujemy się z tobą telefonicznie lub mailowo i po zaakceptowaniu wykonywana jest naprawa.

Hulajnogi i Deskorolki do naprawy przyjmujemy, od poniedziałku do piątku w godzinach: 08:00 – 16:00.

serwis fiat

Zachęcamy do skorzystania z naszego serwisu. Świadczymy profesjonalną pomoc z zakresu obsługi gwarancyjnej (dotyczy urządzeń sprzedanych na terenie Polski i pochodzących z dystrybucji 4cv) jak i pogwarancyjnej pojazdów elektrycznych Fiat.

Serwis jest czynny: od poniedziałku do piątku w godzinach 08:00 – 16:00. W soboty, niedziele i dni świąteczne serwis nieczynny.

ul. Grocholicka 7

02-495 Warszawa

tel. 22 266-81-78 wew. 3 (Serwis)

e-mail: serwis@4cv.gsm.pl

Jak oddać sprzęt do naprawy gwarancyjnej?

Masz kilka możliwości przekazania uszkodzonego produktu do naprawy gwarancyjnej:

Oddanie sprzętu w punkcie obsługi w sklepie, w którym go kupiłeś

Korzystając z tej opcji masz gwarancję, że Twój sprzęt trafi do odpowiedniego punktu serwisowego – możesz go oddać i odebrać w dogodnej dla siebie lokalizacji, najbliżej Twojego domu. Obsługa wypełni za Ciebie formularz zgłoszeniowy i zajmie się wszystkimi formalnościami.

Przyniesienie sprzętu do naprawy do Serwisu 4cv (Punktu Przyjęć)

Punkt Przyjęć, to miejsce, w którym możesz osobiście oddać do naprawy i odebrać swoją nawigację,. Oddając sprzęt osobiście możesz pokazać nam, na czym polega usterka i liczyć na szybszą obsługę. Dodatkowym atutem jest możliwość zapoznania się z aktualną oferta produktów marki SmartGPS jak i wielu innych producentów, których asortymentem dysponujemy na miejscu.

Aby uzyskać serwis gwarancyjny należy posiadać:

Oryginalną i poprawnie wypełniona kartę gwarancyjną i dowód zakupu.

Naprawy pogwarancyjne

W przypadku takich napraw po dostarczeniu do nas nawigacji, zostaje sporządzony kosztorys, kontaktujemy się z tobą telefonicznie lub mailowo i po zaakceptowaniu wykonywana jest naprawa.

Hulajnogi i deskorolki do naprawy przyjmujemy, od poniedziałku do piątku w godzinach: 08:00 – 16:00.

Loading