
Serwis BEMI
Marka BEMI gwarantuje sprawne działanie urządzeń pod warunkiem korzystania ze sprzętu zgodnie z przeznaczeniem i warunkami techniczno-eksploatacyjnymi opisanymi w Instrukcji obsługi.
JAK ZGŁOSIĆ REKLAMACJĘ?
W Centrum Serwisowym FIXIT S.A. na stronie: https://rma.fixit-service.com
• Zgłoszenie należy zarejestrować na swoim koncie użytkownika (większa funkcjonalność) lub korzystając z uproszczonego formularza bez konieczności rejestracji (ograniczona funkcjonalność).
• Zgłaszając reklamację bezpośrednio w serwisie pamiętaj o wydrukowaniu etykiety serwisowej z numerem zlecenia lub numer ten napisz odręcznie na opakowaniu.
• W razie konieczności, wszelkie zapytania czy wątpliwości należy kierować na adres e-mail: bemi@fixit.pl
W razie pytań dotyczących reklamacji oddanych do serwisu oraz zapytań technicznych prosimy o kontakt pod numerem telefonu: +13 49 261 20
Uwaga: Pamiętaj, że zamieszczenie nieprecyzyjnego lub niekompletnego opisu usterki może utrudnić lub uniemożliwić wykonanie rzetelnych testów diagnostycznych, a tym samym spowodować, że wada nie zostanie wykryta.
JAKIE DOKUMENTY SĄ WYMAGANE W PROCESIE REKLAMACYJNYM?
W celu realizacji reklamacji gwarancyjnej konieczne jest przedłożenie jednego z niżej wymienionych dokumentów:
• kopii dokumentu zakupu (paragon/faktura)
• kopii wypełnionej karty gwarancyjnej
Uwaga: Numer seryjny na urządzeniu musi być czytelny. Brak możliwości identyfikacji numeru seryjnego może skutkować odmową realizacji naprawy gwarancyjnej.
JAK ZAPAKOWAĆ URZĄDZENIE I NADAĆ PRZESYŁKĘ?
Po zarejestrowaniu zgłoszenia, do serwisu należy wysłać urządzenie będące przedmiotem reklamacji. Nie ma konieczności wysyłki wszystkich akcesoriów dołączonych do urządzenia chyba że są one przedmiotem zgłoszenia reklamacyjnego.
Sprzęt należy odpowiednio zabezpieczyć na czas transportu. Zalecamy użycie wypełniaczy oraz zapakowanie urządzenia w opakowanie, które wystarczająco zabezpieczy zawartość przed uszkodzeniem i zniszczeniem mogącym powstać w transporcie.
Marka BEMI oraz firma FIXIT S.A. nie biorą odpowiedzialności za uszkodzenia powstałe w transporcie oraz będące skutkiem niewłaściwego lub niedostatecznego zabezpieczenia sprzętu.
Obsługa zleceń gwarancyjnych realizowana jest w trybie door-to-door za pośrednictwem firmy spedycyjnej. Koszty transportu pokrywa serwis.
Powyższe dotyczy wyłącznie przypadku przekazania reklamowanego urządzenia kurierowi zamówionemu przez serwis.
Zamówienie kuriera firmy DPD następuje po akceptacji zgłoszenia zarejestrowanego na stronie http://rma.fixit-service.com. Przesyłka zostanie odebrana ze wskazanego adresu w ciągu dwóch dni roboczych od daty potwierdzenia zgłoszenia reklamacyjnego lub w terminie wybranym przez Klienta w czasie zgłaszania reklamacji.
Uwaga: Jeżeli kurier nie odbierze przesyłki w wyżej wymienionym terminie, prosimy o niezwłoczny kontakt na adres: bemi@fixit.pl.
CZEGO GWARANCJA NIE OBEJMUJE?
Gwarancją udzielaną przez producenta nie są objęte uszkodzenia powstałe z przyczyn zewnętrznych, jak np.: mechaniczne, spowodowane zjawiskami atmosferycznymi, zanieczyszczenia, zalania, uszkodzenia powstałe wskutek użycia niewłaściwych materiałów eksploatacyjnych (np. środków czyszczących), wynikłe w procesie nieautoryzowanej aktualizacji lub zmiany oprogramowania wewnętrznego urządzenia.
W przypadku stwierdzenia uszkodzenia naruszającego warunki gwarancji, serwis prześle do Zleceniodawcy drogą e-mail propozycję wykonania naprawy odpłatnej.
ZA CO SERWIS NIE PONOSI ODPOWIEDZIALNOŚCI?
• Serwis nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenie, utratę lub wymazanie danych Klienta z pamięci urządzenia lub nośników informacji. Użytkownik urządzenia jest odpowiedzialny za wykonanie kopii zapasowej swoich danych/informacji,
• Serwis nie ponosi odpowiedzialności za dodatkowe akcesoria lub wyposażenie niebędące elementem oryginalnego zestawu(np. karty SIM, karty SD, futerały/pokrowce, słuchawki, dokumentacja, itp.),
• Serwis nie ponosi odpowiedzialności za problemy związane ze współpracą reklamowanego sprzętu z urządzeniami i oprogramowaniem innych producentów.
CO ZROBIĆ, JEŚLI PRZESYŁKA ULEGNIE USZKODZENIU W DRODZE Z SERWISU DO KLIENTA?
Przy odbiorze przesyłki sprawdź jej zawartość oraz stan urządzenia w obecności kuriera. W przypadku stwierdzenia jakichkolwiek nieprawidłowości, np. uszkodzenia opakowania, uszkodzenia sprzętu, niekompletności, spisz z kurierem protokół szkody, a następnie niezwłocznie poinformuj serwis o zaistniałej sytuacji, kontaktując się na adres: bemi@fixit.pl.
Jeśli masz możliwość, zrób zdjęcia przedstawiające uszkodzenia oraz sposób zapakowania urządzenia. Fotodokumentacja z pewnością przyspieszy proces dochodzenia odszkodowania.
Uwaga: Pamiętaj, że dochodzenie odszkodowania od przewoźnika możliwe jest wyłącznie na podstawie protokołu szkody!