Serwis smartgps, rider

Zachęcamy do skorzystania z naszego serwisu. Świadczymy profesjonalną pomoc z zakresu obsługi gwarancyjnej jak i pogwarancyjnej nawigacji SmartGPS.

Serwis jest czynny: od poniedziałku do piątku w godzinach 07:00 – 15:00. W soboty, niedziele i dni świąteczne serwis nieczynny.

ul. Grocholicka 7

02-495 Warszawa

tel. 22 266-81-78 wew. 3 (Serwis)

e-mail: serwis@4cv.gsm.pl

Jak oddać sprzęt do naprawy gwarancyjnej?

Masz kilka możliwości przekazania uszkodzonego produktu do naprawy gwarancyjnej:

Oddanie sprzętu w punkcie obsługi w sklepie, w którym go kupiłeś

Korzystając z tej opcji masz gwarancję, że Twój sprzęt trafi do odpowiedniego punktu serwisowego – możesz go oddać i odebrać w dogodnej dla siebie lokalizacji, najbliżej Twojego domu. Obsługa wypełni za Ciebie formularz zgłoszeniowy i zajmie się wszystkimi formalnościami.

Przyniesienie sprzętu do naprawy do Serwisu 4cv (Punktu Przyjęć)

Punkt Przyjęć, to miejsce, w którym możesz osobiście oddać do naprawy i odebrać swoją nawigację,. Oddając sprzęt osobiście możesz pokazać nam, na czym polega usterka i liczyć na szybszą obsługę. Dodatkowym atutem jest możliwość zapoznania się z aktualną oferta produktów marki SmartGPS jak i wielu innych producentów, których asortymentem dysponujemy na miejscu.

Aby uzyskać serwis gwarancyjny należy posiadać:

Oryginalną i poprawnie wypełniona kartę gwarancyjną i dowód zakupu.

Naprawy pogwarancyjne

W przypadku takich napraw po dostarczeniu do nas nawigacji, zostaje sporządzony kosztorys, kontaktujemy się z tobą telefonicznie lub mailowo i po zaakceptowaniu wykonywana jest naprawa.

Cenniki mają charakter informacyjny i nie stanowią oferty handlowej w rozumieniu art. 66, par. 1 Kodeksu Cywilnego.

Do otworzenia cennika wymagany jest Adobe Reader lub inny program do plików PDF.

Nawigacje do naprawy przyjmujemy, od poniedziałku do piątku w godzinach: 07:00 – 15:00.

serwis becker

Zachęcamy do skorzystania z naszego serwisu. Świadczymy profesjonalną pomoc z zakresu obsługi gwarancyjnej (dotyczy urządzeń sprzedanych na terenie Polski) jak i pogwarancyjnej nawigacji Becker.

Serwis jest czynny: od poniedziałku do piątku w godzinach 07:00 – 15:00. W soboty, niedziele i dni świąteczne serwis nieczynny.

ul. Grocholicka 7

02-495 Warszawa

tel. 22 266-81-78 wew. 3 (Serwis)

e-mail: serwis@4cv.gsm.pl

Jak oddać sprzęt do naprawy gwarancyjnej?

Masz kilka możliwości przekazania uszkodzonego produktu do naprawy gwarancyjnej:

Oddanie sprzętu w punkcie obsługi w sklepie, w którym go kupiłeś

Korzystając z tej opcji masz gwarancję, że Twój sprzęt trafi do odpowiedniego punktu serwisowego – możesz go oddać i odebrać w dogodnej dla siebie lokalizacji, najbliżej Twojego domu. Obsługa wypełni za Ciebie formularz zgłoszeniowy i zajmie się wszystkimi formalnościami.

Przyniesienie sprzętu do naprawy do Serwisu 4cv (Punktu Przyjęć)

Punkt Przyjęć, to miejsce, w którym możesz osobiście oddać do naprawy i odebrać swoją nawigację,. Oddając sprzęt osobiście możesz pokazać nam, na czym polega usterka i liczyć na szybszą obsługę. Dodatkowym atutem jest możliwość zapoznania się z aktualną oferta produktów marki SmartGPS jak i wielu innych producentów, których asortymentem dysponujemy na miejscu.

Aby uzyskać serwis gwarancyjny należy posiadać:

Oryginalną i poprawnie wypełniona kartę gwarancyjną i dowód zakupu.

Naprawy pogwarancyjne

W przypadku takich napraw po dostarczeniu do nas nawigacji, zostaje sporządzony kosztorys, kontaktujemy się z tobą telefonicznie lub mailowo i po zaakceptowaniu wykonywana jest naprawa.

Nawigacje do naprawy przyjmujemy, od poniedziałku do piątku w godzinach: 07:00 – 15:00.

serwis kawasaki

Zachęcamy do skorzystania z naszego serwisu. Świadczymy profesjonalną pomoc z zakresu obsługi gwarancyjnej (dotyczy urządzeń sprzedanych na terenie Polski i pochodzących z dystrybucji 4cv) jak i pogwarancyjnej pojazdów elektrycznych Kawasaki.

 

Serwis jest czynny: od poniedziałku do piątku w godzinach 07:00 – 15:00. W soboty, niedziele i dni świąteczne serwis nieczynny.

ul. Grocholicka 7

02-495 Warszawa

tel. 22 266-81-78 wew. 3 (Serwis)

e-mail: serwis@4cv.gsm.pl

Jak oddać sprzęt do naprawy gwarancyjnej?

Masz kilka możliwości przekazania uszkodzonego produktu do naprawy gwarancyjnej:

Oddanie sprzętu w punkcie obsługi w sklepie, w którym go kupiłeś

Korzystając z tej opcji masz gwarancję, że Twój sprzęt trafi do odpowiedniego punktu serwisowego – możesz go oddać i odebrać w dogodnej dla siebie lokalizacji, najbliżej Twojego domu. Obsługa wypełni za Ciebie formularz zgłoszeniowy i zajmie się wszystkimi formalnościami.

Przyniesienie sprzętu do naprawy do Serwisu 4cv (Punktu Przyjęć)

Punkt Przyjęć, to miejsce, w którym możesz osobiście oddać do naprawy i odebrać swoją nawigację,. Oddając sprzęt osobiście możesz pokazać nam, na czym polega usterka i liczyć na szybszą obsługę. Dodatkowym atutem jest możliwość zapoznania się z aktualną oferta produktów marki SmartGPS jak i wielu innych producentów, których asortymentem dysponujemy na miejscu.

Aby uzyskać serwis gwarancyjny należy posiadać:

Oryginalną i poprawnie wypełniona kartę gwarancyjną i dowód zakupu.

Naprawy pogwarancyjne

W przypadku takich napraw po dostarczeniu do nas nawigacji, zostaje sporządzony kosztorys, kontaktujemy się z tobą telefonicznie lub mailowo i po zaakceptowaniu wykonywana jest naprawa.

Hulajnogi i Deskorolki do naprawy przyjmujemy, od poniedziałku do piątku w godzinach: 07:00 – 15:00.

serwis fiat

Zachęcamy do skorzystania z naszego serwisu. Świadczymy profesjonalną pomoc z zakresu obsługi gwarancyjnej (dotyczy urządzeń sprzedanych na terenie Polski i pochodzących z dystrybucji 4cv) jak i pogwarancyjnej pojazdów elektrycznych Fiat.

Serwis jest czynny: od poniedziałku do piątku w godzinach 07:00 – 15:00. W soboty, niedziele i dni świąteczne serwis nieczynny.

ul. Grocholicka 7

02-495 Warszawa

tel. 22 266-81-78 wew. 3 (Serwis)

e-mail: serwis@4cv.gsm.pl

Jak oddać sprzęt do naprawy gwarancyjnej?

Masz kilka możliwości przekazania uszkodzonego produktu do naprawy gwarancyjnej:

Oddanie sprzętu w punkcie obsługi w sklepie, w którym go kupiłeś

Korzystając z tej opcji masz gwarancję, że Twój sprzęt trafi do odpowiedniego punktu serwisowego – możesz go oddać i odebrać w dogodnej dla siebie lokalizacji, najbliżej Twojego domu. Obsługa wypełni za Ciebie formularz zgłoszeniowy i zajmie się wszystkimi formalnościami.

Przyniesienie sprzętu do naprawy do Serwisu 4cv (Punktu Przyjęć)

Punkt Przyjęć, to miejsce, w którym możesz osobiście oddać do naprawy i odebrać swoją nawigację,. Oddając sprzęt osobiście możesz pokazać nam, na czym polega usterka i liczyć na szybszą obsługę. Dodatkowym atutem jest możliwość zapoznania się z aktualną oferta produktów marki SmartGPS jak i wielu innych producentów, których asortymentem dysponujemy na miejscu.

Aby uzyskać serwis gwarancyjny należy posiadać:

Oryginalną i poprawnie wypełniona kartę gwarancyjną i dowód zakupu.

Naprawy pogwarancyjne

W przypadku takich napraw po dostarczeniu do nas nawigacji, zostaje sporządzony kosztorys, kontaktujemy się z tobą telefonicznie lub mailowo i po zaakceptowaniu wykonywana jest naprawa.

Hulajnogi i deskorolki do naprawy przyjmujemy, od poniedziałku do piątku w godzinach: 07:00 – 15:00.

Loading